pakiety gwarancyjne
Hewlett Packard Enterprise Rozszerzenie gwarancji 3Y TC Basic MSL G2 AL H07B7E
Beschreibung
Opis:HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) to wsparcie operacyjne dla sprzętu i oprogramowania HPE (produktów HPE). HPE Tech Care pomaga zespołom IT skoncentrować się na rozwoju firmy poprzez proaktywne poszukiwanie lepszych sposobów działania, zamiast skupiania się na kwestiach reaktywnych.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, umożliwiając bezpośredni dostęp do specjalistów zajmujących się konkretnymi produktami i zapewniając ogólne wskazówki techniczne, aby pomóc klientom nie tylko zmniejszyć ryzyko, ale także stale poszukiwać sposobów na bardziej efektywne wykonywanie zadań. Klienci HPE Tech Care mogą uzyskać pomoc za pośrednictwem wielu kanałów, w tym telefonicznych, moderowanych przez HPE forów z określonymi czasami reakcji, automatycznego rejestrowania incydentów i czatu w czasie rzeczywistym. Usługa zapewnia dostęp do eksperckich zasobów technicznych ze specjalistyczną wiedzą na temat sprzętu i/lub oprogramowania w kontekście konkretnego obciążenia i pozwala uniknąć spędzania przez Klienta czasu na odpowiadaniu czasami na niepotrzebne pytania dotyczące selekcji lub uprawnień.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, oferując ogólne wskazówki techniczne dotyczące obsługi, zarządzania i bezpieczeństwa obsługiwanego produktu.
Parameter
Podstawowe | |
Czas trwania (pakiety gw.): | 1 rok |
Gwarancja bazowa (do wywalenia, gdy brak info): | 1 rok Carry In |
Czas reakcji (pakiety gw.): | 4h |
Godziny zgłoszeń (dni x godz. - pakiety gw.): | 5 x 8 |
Wersja: | Attach |
Opcje gwarancji (do wywalenie gdy nie): | Defective-Media-Retention |
Rodzaj gwarancji: | Door-to-Door (Kurier odbiera i przywozi) |